Inicio Autor Arquivos O máis visto Etiquetas Campañas        

sexta-feira, 15 de junho de 2007

Palencia

Bueno, tras tanto tempo sen actualizar gustaríame volver pola miña xeira e gustaríame facelo lembrando a miña curta pero intensa estancia en Palencia o pasado 2 de xuño, con motivo do encontro de zona de grupos cristiáns.

Dicir que o pasei moi ben e que me fixo moita ilusión vervos a todos, especialmente a María, a Inclán (a ti espero que che faga ilusión, se les isto, ver que falo da túa terra, aínda que sexa no meu idioma...), a Pelayo, etc. Realmente é unha mágoa que non teñamos encontro de Bujedo este verán para vernos de novo, pero bueno, así a próxima vez teremos máis que contar...

Foron míticas as partidas ao jilipollas pola noite (aínda que lles correspondese un enfado de Moncho, serán recordadas moito tempo), o mus ao día seguinte e o Muérdago! de Micho, as discusións nacionalistas con Inclán, e desilusión que me levei cando María confesou que perdo a pulseira que tanto me suplicou no verán que lle dese (a próxima vez esquécete que non che dou nada!)...

Bueno, para iso e moito máis deu un día e 8 horas de viaxe...

Sen máis...

Etiquetas: ,

0 Comentários:

Enviar um comentário

Subscrever Enviar feedback [Atom]

<< Página inicial