Inicio Autor Arquivos O máis visto Etiquetas Campañas        

domingo, 18 de fevereiro de 2007

Braga




Bueno chicos, aquí vos poño algunha imaxe de Braga, de onde estiven esta fin de semana e o pasei mooooooi ben con Micho, Alvinha, Moncho, Javi. Xogamos un montón ao futbolín e vagamos pola cidade.

A primeira foto representa o Bom Jesus, que para os que non o coñezan está despois de milleiros de escaleiras que, aínda que nos levaron ata arriba en autobus, logo tivemos que baixar... e dende alí arriba obtense a fermosa panorámica da foto de embaixo, que deu moito que falar, xa que debatimos sobre o número de habitantes da devandita cidade, que calculamos non superior aos 300.000, cando a nosa sorpresa foi que é a terceira cidade de Portugal, con case 800.000... que tristeza, porque case parecía moito máis pequeno...

E isto foi todo meus, moi chaaachi.

Sen máis...

Etiquetas: ,

4 Comentários:

Anonymous Anónimo disse...

«Una ruina»?? Are u crazy?? Braga és demais!! Eu vivo la!! x)

4 de março de 2007 às 01:48  
Anonymous Anónimo disse...

So podes estar a falar nas ruinas romanas!! Porque Braga foi "Bracara Augusta", cidade eleita pelos romanos!! =)
Alem disso, tem um patrimonio monumental fabuloso!! O teu guia turistico nao era assim muito bom...

4 de março de 2007 às 01:50  
Anonymous Anónimo disse...

Ó minha amiga... Chamar ruína a Braga? No minimo uma apreciação questionável. Gostava de conhecer a tua cidade para a poder catalogar.
Braga é a terceira cidade de Portugal, e tem um património de grande valia histórica. A recuperação urbana tem sido feita com grande intensidade.
Vale a pena cá voltares, para ver se consegues ver melhor.

4 de julho de 2007 às 07:45  
Anonymous Anónimo disse...

Es una verguenza llamar a Braga de ruina. No soy de Braga, pero efectivamente tengo que manifestar mi indignación. Portugal es un pais muy pequeño, pero grande en diversidad cultural. Esto es tan ridiculo como cuando me decieron, en Madrid, que Galicia es una region pobre y sin importancia para España! :( Ridiculo!...Portanto, não digas que Braga é uma ruína que te fica muito mal! Braga é uma cidade muito bonita e com uma qualidade de vida fantástica!

23 de agosto de 2007 às 15:51  

Publicar um comentário

Subscrever Enviar feedback [Atom]

<< Página inicial